A DAY OFF, SHOPPING

shena shena mittbena :D

sorry för den dummaa dåliga uppdateringen (a)
har varit och shoppat! :D
hittade jättejättejättemkt :D
fast inte så jättemkt på rean, jävla trångt och skitjobbigt vare i VARENDA affär, förutom i de butikerna som INTE hade rea, PUSS PÅ ER =*
meeeeeeen iaf, köpte världens fulaste tunika, jag skojjar inte, den va hur ful som helst, fast jag köpte den endå :)!
jaha, då vet ni det :'D

men nu måste jag springa ner, för nu kommer alexander, katja och andreas, vi ska käka och spela spel och lite sånt mysigt, men vi hörs :)
och bilder kommer OM OM OM OM OM.. om jag hittar USBsladden till kameran

PUSSSSSSS BAAAAABE'Z




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0