DET ÄR FKN SNÖÖÖÖÖÖ UUUUUTEEEEEEEE JAG DÖÖÖÖR

Hej mina små älsklingar :)

hur har ni det denna VITA FINA FINA VACKRA DAG? :):):):):):):)

... jag är sjuk :(
elr asså jag mår bättre nu, men jag mår endå inte bra :(
stackars mig :(
och ja har inget liv, så jag håller på att chatta med migsjälv på facebook...
men det är ganska kul :)
och hallå, då jag vaknade denna dag... så va det ju vitt ute..
jag svimmde nästan av, SÅ HIMLA MKT jag har saknat det vita, det är nästan hemskt.
snö är det bästa som finns.
och nu då jag är lite sjuk så får jag inte dra ut och leka med snön
*SAAAAAAAAAAAAAAAAADFACE* :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''(

men jag MÅSTE vara frisk tills imån!
så ja, nu ska jag dricka te och slappa.

hare :*


MYYYYYYYYYYYYYYIGT! :D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0