EVERYDAY I SEE MY DREAM

Hey!

....omg fattar ni hur nervös jag va i kyrkan elr?
det gick INTE ALLS BRA :'(
jag gjorde bort mig, meeen, man måste ju bjuda på sig.. men iaf.
sorry för den dåliga uppdateringen, har inte haft tid.
men nu är jag tillbaks igen :)!

jag va ju på julbord igår :D!
och ni ska bra veta att jag såg....

vääääääääääääärldens jävla snyggaste kille!,
han va runt 17 kanske. :s MEN HAN VA SNYGG IAF!
han log mot mig hela tiden.. så vi satt och kollade på varandra och smilade. hihi lite busigt, och sen så helt plötsligt så är det ngn som knackar på min axel?

OCH OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG DET VA HAAN!!!!!!!!!!!

jag dog lite...
.......
och han ba får jag lov? :) (a)
och jag blev heelt tomatröd i ansiktet :$$!
och jag ba SMART SOM JAG VA, så sa jag nej jag kan inte dansa.. (A)
* vrf sa jag det * !??!?!?!?!
och han ba : snälla jag kan vell få dansa med dig
och jag : neeeh hihi jag får nog tacka nej ..


BAM DÄR GJORDE JAG MITT LIVS MISSTAAAAAAG!!
DAMNIT!
men .. jag får vell helt enkelt leva med det.
det är ju ett litet roligt minne :)

hihi, nu har ni fått veta det iaf (a)
men nu ska jag ta och dra mig :)

ha det bra.
C YA :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Du va super duktig ! <3

Jag bara ryste !!!<33

2009-12-12 @ 22:39:31
Postat av: evelina :D

naw tack sötnos =)! <333

2009-12-13 @ 01:05:50
Postat av: alexandra

du måste du skojja!!

du va jättebra!! :oo

Shet man fick ju gåshud :o<33

2009-12-13 @ 12:07:06
URL: http://alexxandra.devote.se
Postat av: evelina :D

haha tack n:D <33

2009-12-13 @ 12:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0