HISS & DISS



1. ful utväxt. kvittar om det är blondt, svart, orange elr vitt, FY för utväxt
2. bilddagboken. tycker det börjar bli ut tjatat
3. svininfluensavaccinet. rent ut sagt: bullshit. JAG TAR ICKE SPRUTAN!
4. toffsar på benen. seriöst, det är skitfult.
5. blondinbellas blogg = inget intressant längre
6. ni som åker utomlands då snön äntligen kommit hit :0!



1. SNÖÖÖ WIHO, ÅKA PULKA ÅKA SKIDOR!
2. GLEE (*)
3. Ke$ha = ÄGER, nu snart kommer albumet! och jag har aldrig tröttnat på hennes låtar, elr blivit besviken! (Y)
4. SNÖBOLLSKRIG = LEGENDARISKT
5. ha pojkvän på vintern, finns ingen mysigare årstid att spenadera tillsammans! <3
6. FAMILY GUY!

Kommentarer
Postat av: l.pham

sv: :O Nemen tack! Du är ju helt sockersöt!



Diggar din blogg skarpt! =)

2009-12-19 @ 00:08:45
URL: http://lisaphams.blogg.se/
Postat av: anonym

fucking fjortis.

2009-12-19 @ 00:20:40
Postat av: l.pham

det visste jag inte, trodde att folk bara skojade ^^



och du anonym, hon är nog inte fjortis :s

Du liknar iaf inte en! :D

2009-12-19 @ 00:28:59
URL: http://lisaphams.blogg.se/
Postat av: evelina :D

den dumma bajsungen bryr jag mig inte om lisa haha :D tkr bara att det är omoget att ta sin tid på att kommentera fjortis till mig. men i för sig har den ungen inget liv så det enda vi kan göra är att tycka synd om sånna omogna ungar, och skratta åt den/dom för att dom är så hjärntvättade :D!



DU är sockersöt :o!

nej, jag är inte fjortis :) haha, det är bara idioter som är tröga :)

men jag diggar din blogg mest :o

2009-12-19 @ 01:14:32
Postat av: l.pham

Hahaha, precis! Helt nice skrivet.

Vilket liv man kan ha o komentera runt "anonymt". Rastlösa helt klart! ;D



GOODDIE! att du inte är en fjortis. Jag har något emot dom.... (hehe) Asså inget illa menat då ju. men typ så som dom beter sig är helt patetiskt.

2009-12-19 @ 10:18:46
URL: http://lisaphams.blogg.se/
Postat av: evelina :D

haha då är vi 2 lisa :), hatar wannabe, som har värsta lagret med puder, ögonfransar som är helt klumpiga, och fågelskit mellan ögonen, ingen vacker syn direkt haha :D, och just det, dom bara börjar att tyka från ingenstans ;s EXAKT som den där skitungen där uppe, mayby så kanske det är en fjortis som stalkar mig :o



damn...

2009-12-19 @ 10:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0