SMART! (i)

hallo alla glada barn.

seriööööööst jag är ju bara så smart som man kan bli.
jag försover mig, duschar för länge, cyklar rumpan av mig för att komma i tid till gudtjänsten, och då evelina kommer fram, SÅ ÄR KYRKAN INTE ÖPPEN!
och jag ba watta? * fattar ingenting *  och så ringer jag till elin & frågar vart hon och alla är, nemen då är ju alla hemma för att gudstjänsten ÄR INTE FÖRENS IKVÄLL. SÅ JAG A JU BARA CA 7 TIMMAR TIDIG!

* evelina, blir ASFÖRBANNAD och blöt då, eftersom det  REGNADE!*
men iaf, nu är jag hemkommen blöt och vacker, ser inte alls ut som en blöt pudelkatt ABSOLUT INTE.
och så dricke rjag lite te för jag fryser.
B-E-U-T-I-F-U-L!

hörs senare. hoppas att ni iallafall har haft en bra morgon. ._.


jag vill dit igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0