UNFAIR.

hej solstrålar :)

är det bara jag som är trött?
jag fick gå hem från skolan idag, huvudvärken kom och tittade förbi.
den har varit utomlands ett ganska bra tag, saknade den INTE ALLS!
dumma huvud!
så jag har sovit väldigt mkt idag .. ganska skönt faktsikt :)
men jag hoppas iallafall att ni har haft en bättre dag.
ska dra mig nu, ska käka tomtegröt och kolla på family guy börjar snart BIG LOVE TO THAT (L)

puss.

lägger in några bilder på mig och lillebror, han gör mig alltid på bra humör den lilla bajsungen.


knasbollar nr 1 & nr 2

hihihih

älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

kuusinen :D haha eller snarare kusinerna ;) <33

2009-12-14 @ 07:55:36
URL: http://juuiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0