vitt ute!

Hej sunshines! :)

allt bra? :)
jasjälv kan inte klaga :D
fått bra resultat på prov och jag va ju och shoppade igår :D!
skiiitkul :)
men självklart bara för att jag va i farten så fanns det massa kläder FAST inte i min storlek -.-'!
men lite blev det iaf :)!

* mascara
* puder
* concealer
* 3 tunikor
* klänning
* lite julklappar till nära och kära
* och liiteliiite.. okej MKT GODIS :D

bilder kaaaaanske kommer senare, om jag orkar lägga in dom på datan :)
och nu till en heeelt annan sak..

DET ÄR SNART JULAFTON! WAAAAAAAAAAH!
*längtar ihjäl mig*

massamassa snööööö, ÅKA PULKA OCH ÅKA SKIDOR
och ....... HA SNÖBOLLSKRIG!  OMG .. ÅÅH JAG ÄLSKAR VINTERN!
men aaaaaallla, och jag menar verkligen ALLA älskar sommaren :o!
visst é den underbar oja det är den, men INGET slår vintern!
det finns liksom inget mer mysigare :DDDD!
men nu ska jag dra mig.

laaaaaaaaaaaater :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0