50 dagar kvar nu...

HI GUYS :DDD

hur mår ni idag? :)
JAG MÅR TOPPEN! :D
det är ju tisdag idag, vilket betyder att det är den kortaste skoldagen på heela veckan :D!
men det är inte vilken dag som helst... det är emmas födelsedag idagidagidaaaaaag :D
grattis på din 19 års dag emmiskwi <3
så hela familjen.. aa och släkten ska till limmared nu för att fira dig :), .. vilket jag hoppas du vet om :*
och det är bara 50 dagar kvar till JUUUUUUUUUUUULAFTON!
SÅ JÄVLA KUL!
men det är synd att den bara är 1 enda dag om året :/
men skitsamma, när denna julen är över så kommer ju nästa jul bara om ett år :D så då har man nånting att längta efter  :D
men nu ska jag ta och fixa mig liiite :)

hare

pusss.


grattis kusin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0