amazing

A L O H A :D

har ni gullungar sovit gott? :D
det har jag gjort :o
jag somnade kl 10! igår :0!
... JAG VA TRÖTT FAKTISKT!..
men iaf, jag va ju på bio igår med alice :D
vi va och kollade på luftskeppet som sprändes.
och asså seriöst jag tyckte den va assuperskitmegabra :o
fyfan asså, jag beundrar verkligen Stig Larsson, men jag fattar inte hur man kan ha en sån fantasi riktigt xd
jaja, jag hade det rolig iallafall :D
sen så då jag kom hem, så fick jag huvudvärk, så jag åt och gick och la mig, OCH KLOCKAN VAR JU DÅ 10 :O
men jag sov ju gott iaf (a)

och idag så ska jag städa heeeela huset.... jag dör.
sen ska jag vara med lollo  :)
och sen på kvällen ska jag vara med vicky och några med i think :)

have a niiiiiiice day :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0