home spaa

Heeeeeey era NINJADUDES :D!

jag kom precis ut ur mitt lilla egna homespaa :D
så jäävla underbart!
tänk vad ett badkar kan göra!

såhäär gick denna fantastiska stunden till.
jag satte på vattnet, tog in en pall/stol på toaletten tog in datan, sen efter en stund så hällde jag i massa oljor och skit i badkaret.. aa ngt som ska vara bra för huden :)!
sen så tände jag massa doftljus och släckte ner hela övervåningen.

visst låter det underbart?!

men nuuuuuuu kommer det bästa!
jag berättade aldrig vrf jag tog in datan? right? ;)
men nu får ni veta vrf!
JAG SATTE PÅ SUUUUUUUUPERHJÄÄÄÄLTARNA :D
och så spenderade jag en låååångstund där :D
.. (jag älskar disneyfilmer)
så aa, detta va B.E.UUUUUTIIIIFUL!
jag känner mig som en helt ny person :DD!
testa det hemma :D:D:D:D
men nu ska jag ..a jag vet inte vad men jag ska göra ngt annat ist för att blogga iaf :) 

au revoir :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0