konstigt random inlägg

HIHI HEEEEEEEJ.

IDAG/INATT

HAHAHHA jag har haft världens jävla roligaste natt, jag kissade nästan på mig!, men iaf, jag, Cajsa & Klara sov över här hemma hos mig, vi skulle kolla på skräckfilm & käka baneeeer med smällt choklad i.... fast aa jag och klara somnade under skräckfilmen..
MEN INNNAN VI SOMNADE HÄNDA DETTA :)!
jag sitter & äter bananerna och njuuuter... så börja cajsa dansa, och SEN SÅ SÄTTER HON SIG PÅ MIN TALLRIK PÅ MINA BANAER OCH GNUGGADE RUNT RUMPAN DÄR I! HAHHHAHHAHAHAH och sen efter 3 minuter så hon gnuggat sönder bananerna så märker hon att HOPPSAN, JAG GNUGGADE RUNT MIN RUMPA I BANAERNA
alla typ trillar ner på golvet och asflabbar, och det går flera minuter, minut efter minut så flämtar vi efter andan, det va såååå awesome!
jag har nog seriöst aldrig skrattat så mkt som inatt, och jag kan skratta ska ni veta.
... jaaa sen hände massa massa mer :D sjukt kul va det iaf 8'''''''''''''''''''D
men nu ska jag fixa mig, och sen drar vi till sporthallen och kollar på handboll. (:

pusss.


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer
Postat av: heenerydiinh

sååå fin du är! (L)

2009-11-08 @ 21:06:12
Postat av: evelina

asså jag saaaaaaaaknar dig :'( (L)



GET YOUR AS HERE!

2009-11-08 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0