Hi, its me..

Heeey readers...
jag kan inte soova :(
jag är som sagt heeelt ensam .. jaa JÄTTEROLGT HA-HA (Y)

Idag har famlijen gunnarssom kommit hit på besök, väldigt roliiiiiit faktiskt :)

 sen bortsett från det så har jag inet gjort nånting annat :), som vanligt då, jag har typ bara sovit, slått i rekord i att sova & kollat på tv & datan :)
... OCH JUSTE JAG VA UTE OCH GICK!..
harreguuuuuuuuuud asså mamma sa att jag skulle gå ut och gå en skogsrunda :)
och då tänkte ju jag JIPPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha pfft aldrig , trodde hon seriöst på det själv? :p
.. .____. men sen då jag väl redan va ute och gick så tänkte jag att jag kan vell vara lite påhittig och göra en egen liten skogsrunda :D... och nu kan ju själva räkna ut hur bra det gick :)!
Det gick ju bara så EXTREMT TOPPEN :).... okejj kanske inet :(... jag gick vilse :(((((((( så jag ringde min pappa :) (i) och så BRÖTS DET HELA TIDEN och jag ba OKEJJ!, SHIT! DET HÄR VA JU INET ALLS BRA OJ DÅ.. :00, så jag gick samma väg tillbaka fort som fan och så hittade jag hem tillslut :)
haha så det va sista gången jag kommer vara påhittig och vara så dum & tro att jag inte kommer att gå vilse heeeeeelt ute i skogen.

Såååå därför har ni som undrat om byhålan är litet? N-E-E-E-J! vi kanske inte är ngn direkt STORSTAD, men en sak ska ni ha J*vlit klart för er , ATT HÄR FINNS SKOG :) MKTMKTMKTMKT OTROLIGT MKT SKOOOOOOOOOOOG :D::D:D::D:D!
så nej det är INTE litet.

 och så måste jag säga att jag älskar skog! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)L)L(L)(L)(L)(L)(L)(L)

a elr inte. man går bara vilse ändå ._.
men jag hoppas att ni som orkade läsa NJÖT av denna lilla historia av dagen :)

kaaaaaaaaaaaanske lägger upp ett inlägg lite senare om jag inet somnat :*
men om jag inte gör det.


sommar o9 (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0