JAG E EN ASTRONAOT.

HAHHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHHA

DET VA EN GÅNG 2 ELEFANTER SOM VA UTE & FLÖG!
OCH SÅ FICK DEN ENA EN BULLE I ÖGAT HAHHAHAHAHHAHAHHA XDDDDDDDDDDDDD

... asså den är så jävla bra att hag dör :')
hihi idag så har jag tillbringat min dag med sahra gillberg :)<3
Vi passade min lilla hund (a) :))))
.. sen åkte jag till ishallen för jag skulle sjunag där :)
 och ida jossan & sahra hängde med :)
och sen då vi va där så kom det en full gubbe och stötte på stackars lilla sahra xd
men det va kul iaf :D!
sen nu så väntar vi på att nårra killar från gvd ska ta sig hit, vi få vell se vad vi hittar på :D

NU blir det en bidbomb från idag :)

pusss.


söta sahra älskling.

Jag & sahra



det va alla bilder (a) orkade inte sätta namn på alla bilder xd

Kommentarer
Postat av: alexandra

din hund är så sjukt söt eve! :o :))

2009-10-09 @ 23:14:04
URL: http://emmaalexxandrah.blogg.se/
Postat av: evelina

taack :D

2009-10-10 @ 17:02:14
Postat av: sahra

Du är bäst eve :)

och jag gillar fortfarande inte bilderna på mig då den där fula pricken som ser ut som smuts, men är ett blåmärke, syns xD (a)

plus att din fisvovvsing är söt :)

2009-10-11 @ 01:26:16
URL: http://saaahragillberg.blogg.se/
Postat av: evelina

du är meeed bäst sahra :*

hihi du är söt i allt oavsett om du hade varit flintskallig eller haft 1 öga! <333

2009-10-12 @ 21:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0