replay

heyhey.

sorry asså jag har fan haft fullt upp denna veckan :o!
har 6 stycken prov denna veckan!
men, jag hade iallafall skit roligt hos aaaaaaaannie :DD
vi får vell se vad jag ska göra i helgen, har lite planer faktiskt ;) :)
jag gjorde iaf en sockerkaka idag HIHIHI :D
och så lagade jag fiskpinnar & spagetti IGÅR :O
asså jag är bara så heeeeeeelt grym asså :o
... fast misstaget.. elr ja misstagen om man ska vara HELT KOREKT DÅ, va att jag brände fiskpinnarna ._. & så la jag, ni vet den där plastspaden som man vänder skitpinnarna med? den lyckades jag smälta :)... för att jag la den på plattan..SOM FORTFARANDE VA PÅ EFTER JAG VA KLAR MED SPAGETTIN :0!jag vet inte hur jag gjorde.. men den smälte där iaf, r.i.p dude. we all miss u.
.. hehe & innan jag skulle koka spagettin, så ställde jag ju grytan med vatten i då såklart, och sen då det hade gått 20 jävla minuter så HADE DET FORTFARANDE INTE BÖRJAT KOKA :0! jag ba men förh*lvete vrf funkar det INTE !?!??! ... och SJÄLVKLART hade illa jag inet satt på plattan (iiiiiiii) ELIIT ÄR JAG VET :)
MEN IAF. jocke älsklingen HAR ÅKT TILL NORGEEEE :'((((((
jag saknar dig baby! KOM TILLBAKA NU! :(((((
... men om man ska se saker på den ljusa sidan så är det ju TISDAG IDAG och det betyder.. dumdadaidadidumdmda *trumvirvellllllll* DESPERATE HOUSEWIVES FFS!!!!! YEEEEEEIY :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
och så drar jag till pappsen :)

hare bra mina små sötasötasöööööööööta pyttesmåå FISKPINNAR :*

pusss.


hemkommen ifrån cyyyyypern, denna bilden är tagen för nästan exaaakt ett år sedan.. om ni ville veta (a)

Kommentarer
Postat av: rasmus i ss

så sjuk finn!

2009-10-28 @ 16:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0