A real man doesnt love a million girls, he loves one girl in million ways,



tjoooooobre :D

jag vill bara meddela er att jag fryser :(
jag sitter med en tjockis tröjja och mysbrallor och har på mig mina 8|.

dagen idag varit, lite komplicerad :D, vi fixade saker, ändrade saker och dittan och dattan. :)
men aaaaaallllllt löste sig tillslut :)

på nordic så sög musiken kanelbulledaze, seriöst LÅTARNA GICK JU FÖRFAN ALDRIG IGÅNG!
man verkligen väntade på att den verkligen skulle dunka igång!... men det gjorde den aldrig :(
men annars var det helt okej. fast det va massa som tog mig på rumpan :(
BUSUNGAR! så gör man inte!

sen så gick jag runt med en lysande typ.... ett lysande band runt pannan som jag gjorde helt sjäälv :D och så hände det lite bus! hihiiihi

men nu så är samson här och nu ska vi sova :)

nattinatttti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0