all i'm asking for is forgivness



yo wazzaaapp in thaa haaaaaause.

jag sitter just nu och borstar mina tänder och nynnar lite, jag gör typ värsta superremixen HAHHAHA!
det låter typ såhär: mmmmbllmmammammamammnhhhhmhmhmhmhmmmm det låter helt skumt faktiskt :o!

haha asså seriöst, jag glömde att berätta, fan det va ngn jävel som spottat ETT JÄVLA TUGGUMI I MITT HÅR IGÅR!
FATTA PANIK ELLER? det var ju knappast en jävla olycka :o! :@
seriöst, man liksom råkar ju inte "tappa" ett jävla förbannat tuggumi i ngns hår.. ELLER?
NÄ JAG TRODDE VILL INTE DET. ÅÅÅH DET VA SÅ HIMLA ÄCKLIGT! och ni som läser detta nu.. skrattar säkert :(! men det va inte kul!

men jag ska nana nu, känner mig lite konstig,

det känns typ som att en sten ligger på mina lungor & på mitt lilla hjärta och jag har svårt att andas, och denna känslan har jag haft ett bra tag nu och vill att den ska släppa och liksom ge sig. men nej, icke sa nicke. jag får vell ta och sova och hoppas som jag gjort alla andra dagar att.. "det ordnar sig"
men seriöst, allt löser sig inte, jag tar verkligen illa vid mig då vissa folk får för sig att tiden läker alla sår, men halllååå tiden läker inte alla sår, fatta! kolla här.

att folk som t.ex i haiti, tänk att folk har förlorat ALLT, ALLT in i minsta detalj. de har förlorat familj vänner och hus, detta såret läker ALDRIG, visst folk kan må bättre, och jävla bra, men ett sådant sår, DET LÄKER BARA INTE, det är nånting som man aldrig glömmer, tiden läker inte alla jävla sår, man kan inte alltid gå vidare. men man kan se ljusare på saker och ting, men vissa saker släpper man faktiskt aldrig, det är som minnen, man glömmer inte minnen bara för att man vill, minnen sitter ristade i hjärtat, de sitter fast i hjärnan och det kommer det alltid göra.

oavsett om saker är "mindre" smärtsamma än vissa andra saker, så behöver det inte betyda att tiden läker alla sår, eller att man går vidare.


okej.. jag märkte att detta inlägg inte blev så kort, men jaja.


sorry om jag liksom spårade ur lite, men ......eh........eeeeh.........................jag skyller på att det va tuggumits fel.... för det är en sak jag aldrig kommer glömma!

eller vet ni? jag ändrar mig :). tiden läker kanske alla sår trots allt, de kanske faktiskt gör det, men ärren kommer alltid att finnas kvar. inristade.

nattinatii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0