and i'm @ DADDYS PLACE

tjenixen!

puuuuh! nu är jag äntligen i stockolm!
bussresan gick jättebra, bara att det satt en tjurig jävel framför mig som fräste åt mig, så jag tog VÄLDIGT ILLA ÅT MIG.

så 597623532 ggn han kolade bak så sa jag:

Vafan är du tjurig för? har du ngt problem eller? ha?

SEDAN BLEV HAN TYST HA-HA!


hihi men iallfall.
lägenheten är jättefin :D vit och fräsh! hihi härligt =)
jag och pappa har käkat hamburgare och ska nu kolla på film tänkte vi =)
vi har hyrt 3 filmer så ngn borde ju vara bra =)

morrondagen ser rolig ut, jag och pappa ska in till stan och kolla runt lite, sen på kvällen så ska vi till min kära faster och lillasyster och käka mat där och fira pappa & mig

men vi hörs imån!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0