du är p-a-t-e-t-i-s-k


HÄRLIG BIIIIILD! :D

heeeej potatisflingor!

denna dagen har varit jävligt rolig :D
haha idag på badet, jag måste bara säga att jag ÄÄÄÄÄGDE SÖNDER :D:::D:D:DD:D:D:DDD!
jag är verkligen begåvad inom badbaket!
jag gjorde typ minst 523456323454333 MÅL!

S C O R E

häääääärligt (y)
senare på dagen så hände det massa privata grejjer, mmmh, både roliga och sårande saker.

men iallafall joakim och samson är här nu och asså fyfan vad roliga dom är hahahhahah, jag skrattar så mkt när jag nästan bajsar på mig.

men vi höres senare.

mhhhhmmmm, btw, är så sjuuuuuuukt sugen på pizza :o så jag ska nog köpa pizza sen heaheaheaheahaehhea

PEACE OUT

-dagens random: jag hopppas verkligen du är stolt över det du gjort, för att om du ville såra mig, så kan jag inte säga mkt mer än att du kunde fan inte lyckas bättre.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0