HHAHAHAHHA !

HAHAHHAHA

hade just ett roligt samtal med sahra gillbert!

haha jag trodde det va alice först så det gick till såhär:

*evelinas telefon ringer*

e- hej det är evelina :D
s- heeeeeeeej (a)
e- HEEEEEEJ :D
s- vad gör du? :)
e- jag är med vicci och fanny och snart så komemr förhoppningsvis samson och sahra :D, sahra fyller år så vi ska fira henne :D
*tyst i typ 5 sekunder*
s- .... eve?
e- A :D
s- asså det är sahra xD?
e-.... HAHHAHAHAHHAHAH VA ? XD JAG TRODDE DTE VA ALICE HAHAHHAHAHAHHHAHA
s- HAHHAHHAHAHA jag ba hahaha wtf xD jag tänkte ba: vilka sahra tänkte du på ? xD
e- HAHHAHAHAHAHHAHHAH  jaa HHHA,

hahahahah och så blablabla :)
snart kommer puddingen :)

och senare så ska jag till cajsabajsa :D

så hejdåååååååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0