lets get retarded

hej alla plommonbär :) NU är jag och min lille älskling vicci här :)
HAHHAHA, harreguuud, jaa asså pjäsen livade ju upp det hela xD, trevligt trevligt, samson livade OCKSÅ upp det hela, jag höll på att dö av skratt där i kyrkan.. någon vände sig då & då och SHHHH:ade mig :O! (a) hahah jaaaaajaaaa, men det va helt okej :D, det va ju roligare än vanligt iallafall :D heheh.
MEN NU  ska vicci & evelina ta och KÄKA NUUUUUDELINUDLAR NU ::D:D:D::D:D:D, fyfan vad jag & vicci älskar nudlar.. :o :D, sen så ska jag ta en låååång och skön dusch..och så ska vi kolla på taken varesig vicci vill eller inte :)! juste jag ska lägga in dagens meny från igår också :)
så vi hörs senare i think :),

 
skjortan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0