make mama proud

everyday, I let my tears fall down on my cheek, everyday I think of you, everynight I dream about you, and everyday single day I pray to gad and hope that you one day, one day will come back to me

hej mina potatis bananer *jäsp*
jag är helt slut, och jag har sovit hela dagen & kollat på en film, & jag kollade på JUMPER. en riktigt bra film faktiskt, även fast jag kanske inte va så speciellt vaken. jag tror inte ens att jag är vaken nu om jag ska vara ärlig, mitt vänstra öga sover, och mitt högra öga kämpar för att hålla sig uppe, och det är typ halvt stängt så jag ser ungefär
16 % av 100 % så jag tror att jag ska ta och sätta på en till film och sedan nana. hörs senare,



without you I don't even have a pulse,
I'm faded, I'm broken inside, I've wasted the love of my life. I'm totally loosing it..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0