Nice guys are ugly, hot guys are jerks, and hot nice guys are gay.

Jag har insett att min senaste kyss: var av chad michael murray

Jag lyssnar på: brainwash

Jag pratar: med min mammut som heter stina just nu

Jag tycker om: att nysa

Jag avskyr när: alfons, min döva granne som bor ute i rymden på pluto, petar i näsan när vi kör rally

Min närmsta vän är: min snigel carl-herbert

Min första vän hette: denise

Jag tänder på: CONVERSE & 6-8PACK YEAAAAAAAAAH OHYEAH *dregel*

Den bästa känslan:
att nysa & åka karuseller

Om jag var ett djur skulle jag vilja vara: en snigelfiskfågelgiraff :D

Jag kommer alltid att vara: samma roliga spralliga & knasiga  tjej

I somras: solade jag 

När jag vill tänka går jag: till månen

Innan jag går och lägger mig: så kollar jag på teve

Just nu tänker jag på att: DU ÄR HET

Imorgon är det: ja då ere skola -.-

Jag vill verkligen: äta pizza

När jag borstar tänderna: sjunger jag

När jag lyssnar på musik: så blir jag glad, sjunger & skriker

Nästa vecka: är det en ny vecka :)

Jag saknar: dig

Jag säger ofta: "nemen" "HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0