obehaglig känsla i magen

NUUUUUuu är jag och pappa hemma :D

hahahhahah, shiiiiiiiiiiiiit, ni skulle INTE varit med.. jag och pappa, okej, jag vet inte hur jag sak börja, men jag kan vell börja såhär.. pappa har aldrig åkt tåg eller buss innnan.

och så ska vi in till stan och vi orkar inte ta bilen, för det är pain in the as att leta efter parkering här.

så vi drar till tunnelbanan, OCH DET VA SERIÖST VÄRLDENS JÄVLA NEFÖRSRULLTRAPPA, asså den va 53745678 mil lång, OCH INTE BARA DET ! DEN SERIÖST LUTADE NERÅT LIKA MKT SOM DETHÄR STRÄCKET!

---> \  KUL!

jahaaaaaaaaaja, så jag höll på att bajsa på mig. sen så börjar massa folk SPRINGA fort som fasen ner för denna branta rullande skapelse (helt knäppa folk, jag menar vem fasen springer i en sånhär situation?....)
ja, men sen då vi ser vårat tåg .. JA DÅÅÅÅ fattar vi vrf folk börjar springa, ... FÖR DET VA JU VÅRAT TÅG OCH DET SKULLE GÅ OM 1 SEK.... så pappa och jag springer som värsta tjockkisarna och kommer precis på tåget!

WE MAADE IT! AHA AHA I LIKE IT AHA AHA

sen då vi kom fram så shoppade vi lite, käkade lite och sånt mysigt, .. (jag lägger upp bilder sen..)

SEEEEDAN så när vi va inne på bikbok och skulle ut igen, DÅ BÖRJAR DET PIIPA SOM BAJS :O!
(jag och pappa dör)

så vi går in igen och ba: aassssssååååååå det piper när vi går ut ^o) :o!
och då kollade tjejen i kassen, och AAHA! (i) så hade dom glömt bort att ta bort en säkerhets sak, så allting löste sig ^^,

jaaaa, sen så hände det vell inget mer speciellt.
men sen då vi skulle hem så gick det till exakt likadant som där uppe... jag och pappa står lugnt och sansat och är påväg ner, JAHA DÅ BÖRJAR FOLK SPRINGA... IGEN! -_________-'

och vi fattar ju iiiiiiiiiiingenting asså -_-

......... och sen fattade vi. AHAA DET VAR JU VÅRAT TÅG IGEN.. och så springer vi tjockisar.. igen.. och sen nu så har vi kommit hem :D!

jaaa ja vet inte om ni hängde med i vad jag skrev haha. men det var en jäkla upplevelse       !


nu snart ska vi iväg till mig kära faster och käka och sånt där.

supermysigt!

så vi höres kanske ikväll,

pusss

-dagens random: du sviker mig.....


Kommentarer
Postat av: vicci :D

Jag saknar dig älsklingeeen <3

sitter här i halmstad nu.



Du får ringa eller sms när du har tid :) <3<3<3<33

2010-04-09 @ 16:44:03
URL: http://vicciii.blogg.se/
Postat av: evelina :D

och jag saknar dig meeeeeed älskling!

jaaarå jag lovar :D <3333333

2010-04-11 @ 19:44:21
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0