sexual eruption

        'hej.

jag har precis käkat ett knäckebröd. vet inte vrf men det såg helt lockande ut =D dagen idag, hahahahahah säger jag bara! på gympan så åkte hängde jag och jossan i repen som hänger i taket, och så kom det massa som jagade oss, och sjäälvklart så då vi hoppar ner så vi liksom dinglar i dessa rep, ja då jäklar så flyger vi RAAAKT IN I VARANDRA och det ba: SMACK! och efter SMACK, jag så kom det ett BOOMMM! och vrf ett BOOMM! kom var för att efter det kom ett SMACK! så tyckte jag och josefin att det var så roligt och trillade därför av repen och började AS SKRATTA,

så däääääärför så kom det massa smack och bom :D:D:D::D
hehhe do you get it ? (a)

och sen nu efter skolan så kom joakim och samson och hälsade på, glada som vanligt hihi, och nu på kvällen så ska alice komma, eller så ska jag gå till henne för att vi ska fixa en sak till hemkunskapen, och så ska vi kolla på film =)

hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0