THANK GAD TOILETTPAPER EXIST! ♥

asså jag har seriöst varit med om världens hemskaste upplevelse :(.... kolla här.. jag satt på toaletten och hade preciiis kissat klart. JA DÅ J*VLAR FANNS DET INTE NGT TOALETTPAPPER!!!!! NEHEEEEEDÅ! BARA FÖR ATT JAG HADE GÅTT PÅ TOALETTEN!!!! VADDÅ TASKIGT LÄGE!? ASSÅ JAG HAR VERKLIGEN OTUR :(!

 anyyyyyways! då skulle alla på skattjakt efter toalettpapper i mitt hus! OCH DÄR SATT JAG, FAST PÅ TOALETTEN.. HELT ENSAM... OCH JAG VA HELT LEDSEN :(, men sen typ... efter seriöst 15 minuter......

 EFTER 15 J*VLA MIUNUTER... DÅ KOMMMER MIN HJÄLTE VICTORIA HELLQUIST NERSPRRINGANDES FÖR TRAPPAN *helig musik spelas i mitt huvud i slooooowmotion*

DÅ KOM VICCI INTE MED 1 toalettrulle nähääääädå! HON KOM NERSPRINGANDES MED EN HEL KASSE MED 18 TOALETTRULLAR I!

OCH ALLA SKREK AV GLÄDJE :D:D:D:D! (speciellt jag ....) och sen ordnade allt sig :D, och tillslut blev alla blev glada och torra :D

bajsbajs ♥

........... hemskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0