tondöv till max!

hahhahaahhahahhaa!

som vanligt när evelina är ute & hänger i "staden som aldrig sover" med sina coola vänner,
så sjunger hon och skriker massa sköna låtar... men sen så helt plötsligt så busvisslar ngn och alla ba
 .... whaaaaaaaaaat? och så blev det tyst och så fortsätter vi att sjunga, men det är fortfarande ngn bajsunge som busvisslar och då så skriker jag:

: EY YOOO MANNEN!

och sen så fortsätter vi uppför förbi hotell åsen, och så sjunger vi Don't worry, be happy! * nynnar *
och så visslar en random melodin och det lät gaaanska okej.. men liksom jag lät ju bättre (a) ...och jag avslutade låten tsm med vicci :D hihi men jaaa, liksom mmh, sen drog vi till järnland och chillade där, och jag lekte med göte :D::D:DD NAAAAAW SÅ HIMLA GULLIIIG :') typ världens minsta lilla hund :)!

hepp men nu så ska jag kolla på film.

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0