WAZAAAAAP YAO HOOOMIIIZ

WIHOOOOOOOOOOOOO.

imårron ÅKER JAG! :D:D:D:D:D:D:D:D::DD *jublar*
sitte här och trixar lite med låtar, och är hemma efter en gaaaaaalen dag/kväll :D


HAHAH jag och massa annat folk va nere och hälsade på vicci och åkte hennes extremt fina nya babyepa :D
(min och viccis dotter dåra..)

seeeen efter drog vi hem, efter ett par galna åkturer,

och påvägen hem så sprang jag haris & samson runt i "STADEN SOM ALDRIG SOVER" samhället HAHAHHA
vi gick i mitten på gatan hela vägen heeem :D (det kom ju aldrig ngn bil xD....) och sjöng, skrek dansade, drack fanta, käkade godis, snackade och hade det skitkul :)

(kanske inte låter så värst "HEYJIPPIHOBAJSROLIGT" men det mina kära vänner, det va det)

sen så aaa, nu så packar jag för stockholm, och jag är så jävla laddad,
vet ni? jag mår fan bäst, jag är helt jävla överlycklig, jag älskar mitt liv så jävla hårt just nu :D

 iiiiiiiiiii'm lovin it!:D


OCH EEEEEEEEEEY BTW!
 
jag stör mig hååårt på en sak på facebook,
liksom det va tamigfan ett jävlans bajs tjöt om "if you break my heart i'll breake your xbox," "if you break my xbox i'll break you heart", "treat a girl better then your xbox", vafan ska komma näst? :o
typ "treat your xbox better then your girlfriend" ?
eller ska några bajskorvar vara så idiotiska och översätta gruppen på ett annat språk, KANSKE ? :o
aaaaaaaae harrrreee min skapare -.-'!

HEPP men nu ska evelina fortsätta packa *IIIIIIIIIIIIIIIH*

-dagens random:
NÅGON RYMDALIEN FRÅN MARS KASTADE EN ÄLG I HUVVET PÅ MIG IDAG =''(( !


Kommentarer
Postat av: malinnguyen

hahah det finns ju denna facebook gruppen oxå : if you break my heart i will not break your xbox, i will break your face. HAHHAH

2010-04-08 @ 12:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0