you are the reasen why i have butterflies in my stomach :D!

I'M HOME and i ... i'm awesme :), naeh okej kanske inte, men jag är hemkommen och har precis ätit. :)  vi var och handlade massa grejjer tills imån, och  vi var och köpte en fin skjorta till mig innan också, väldigt fin faktiskt :) och så andra behövande saker :)!, så just nu sitter jag helt trött och utmattad med min älskling RISEN fyfan vad jag älskar den chokladen (a), sen käkar jag också pistache nötter (stavning (a) jocke ringde innan också, han samson och ricke ville hitta på nånting, så jag tar vell och flyttar min rumpa härifrån min lilla risenpåse nu :(((((!, men vi hörs senare pluttar :D

you will always have a special place in my heart, always ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0