crazy

                                           
                                            MIN DRÖM

* jag drömde att jag va gravid och att dea va pappan, och att jag sedan skulle föda barn hos min mormor, och precis när jag är hos mormor, så kom jag på att jag kommer ju aldrig kunna föda mitt barn för att jag klarar ju inte av sprutor så ingen kan bedöva mig!!!!!!!!!!!!!!!

OCH DÅ KOMMMER JAG JU DÖ AV SMÄRTA! och precis när jag tänkt klart detta så hörs det ett baby skrik, då har jag tydligen redan fött mitt barn som är en asiatunge (!?) på 3 sekunder och har inte känt nånting :o, och så kommer dea för att se sin unge, och då är helt plötsligt dea inte dea längre, utan såg ut som han här:

   

så dea såg ut såhär i drömmen efter jag hade fött mitt barn.....

SÅÅ...denna drömmen va helt sjuk, och jag borde nog inte ens nämna dom andra drömmarna heller för dom va lika kontiga..... :s

HEJDÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0