update

evelina och martina satt och funderade på vad de skulel hitta på....
och så plingade det till...

och så fick vi värsta super idéen och tänkte....

VI DRAR TILL LISEBERG GAD DAMNIT :'D

men... så läste vi på vädret att det skulle regna....

MEn...... DET SKET VI I :D



SÅ.... vad vi gjorde igår... va att åka till liseberg med jossan & ebbutt :D (a)........ OCH DET SPÖREGNADE! jag tror nog att vi drunkade femtioelva ggr :), men det är lugnt, vi klarade oss! för att det mina kära vänner, det gör man om man bråkar med idioter då man står i kön till kanonen, tar fel tåg då vi skulle in till liseberg, jagar nästa tåg,  nästan spyr, frågade trettioelva olika personer vart man skulle, gick in i en töjnings affär, och gick i 40 olika affärer och jagar en buss som vi ska åka med inom 5 minuter eftersom att det TYDLIGEN INTE GICK NGT JÄVLA TÅG HEM :O :D:D:D:D:D:D, så med andra ord, har vi haft det gaaaaaaaaaaaaaaaanska roligt ;D :D... och detta skrev jag inte igår för att jag hade ont i huvudet och fick lägga mig och nana.

OCH NU... NU ska jag äta glass och kolla på entourage!

caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0