50 sanningar om mig

50 sanningar om mig!

1. Jag är onormal
2. Jag sjunger 24/7
3. Jag skäms aldrig
4. Jag är nog världens onyttigaste människa som existerar på denna jord
5. Grön är min äsklingsfärg!
6. Jag drömmer minst 1 dröm varje natt
7. Taken & AVATAR är världens bästa filmer!
8. Jag älskar att se på zombie filmer
9. Jag älskar vinter & sommaren
10. Jag har haft minst 10 olika mobiltelefoner
11. På lördag ska jag på PAAAARTEY
12. Jag HATAR rökning
13. Jag HATAR att leta efter bestick hos någon annan.
14. Jag ÄLSKAR popcorn och godis
15. Jag tycker väldigt illa om hamburgare, har ätit det 3-4 ggr i hela mitt liv
16. Jag är busig
17. Just nu kollar jag på Norbit
18. Älskar att spela playstation och XBOX (L)
19. Jag är beronde av data
20. Jag har otroligt svårt att bli kär, har bara varit riktigt kär en gång i hela mitt liv
21. Jag tycker att baka är skitroligt
22. Jag har otroligt svårt att bli brun
23. Jag skrattar hela tiden, oavbrutet
24. Jag är alltid glad
25. Just nu lyssnar jag på SLEEP WALKING - JASON DERULO
26. Jag ÄLSKAR kinamat!
27. Jag verkligen älskar att kolla på disney filmer! det är absolut det bästa som finns!
28. Jag älskar att läsa sagor för min lillasyster/kusin
29. Jag har världens bästa fantasi
30. Jag har en rosalila ipod
31. Jag älskar taccos & pizza (L)
32. Jag totalt älskar kapten filling & dr mugg!
33. Jag älskar att sjunga
34. Jag älskar att mysa
35. Jag tycker att snöbollskrig är legendariskt
36. Jag är 15 bast om någon månad, men jag beter mig som en 4 åring
37. jag suger på matte!
38. Jag saknar en viss victoria hellquist/ min syster som befinner sig i aruba just nu
39. Jag älskar att bada i havet och snorkla!
40. Jag är livrädd för krabbor!
41. Jag saknar mellie
42. Jag saknar min pappa otroligt jättemycket..
43. Jag älskar åka karuseller!
44. Jag älskar att spela the sims :D
45. Jag har haft ett husdjur, en råtta som hette åke XD
46. Jag älskar att käka pannkakor till frukost
47. Jag har varit sjuk sen i söndags
48. Jag gillar inte fjortisar
49. Jag ÄLSKAR GLASS :D
50. Jag är så jävla kär nu så att det är helt jävla otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0