HANGOVER

Jag dör.
Jag har så attans jäklans blä ont i rumpan :(
var nämligen hos mormor&morfar idag och åkte pulka med nära och kära, shieeet vad jag skrattade asså, och gud vad jag slog i min rumpa :/ vi åkte flera st på värsta stora plastpåsen hihi hur kul som helst :)
Meeen vi åkte på typ 8 olika gupp :o
Så det är därför jag har ont i rumpan :/, men iallafall.
jag hängde med emma och moster lotta hem och ska sova över här inatt, vi har käkat taccos, ätit massa godis och chips, och så har vi kollat på The Hangover
Jag dör
åter igen, jag har skrattat hur mkt som helst! :D
Helt underbar och klockren film asså.
Rekomenderar den starkt :D

Men nu ska jag och emma krypa ner under täcket och kolla på en till film :)
så sov så jättegott allihopa :)

JUSTE! jag hade över 130 besökare igår :D!
hihi awesome.

.... men godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0