Läs detta även fast det tar trettioelva år

Jag måste bara säga detta.

Ni får tycka att jag är stöd och utveckligstöd och helt blåst, så innan (om ni orkar läsa detta) så har ni valt det på egen risk, och ni får inte bli arga eller upprörda, jag säger inte att jag har rätt, men det är såhär jag ser på saker och det är sånhär jag är.

Jag älskar att vara jag, det finns ingen som är som evelina sellén.
Jag kan lova er att ni har aldrig stött på någon som mig.
jag är INTE upmärksamkåt eller något sånt.
bara för att jag skriker, dansar fula danser och rapar och sånt offentligt så vill jag inte ha uppmärksamhet, det är bara sån jag är.
Jag är glad och lever livet.
Jag vill inte sitta och ångra mig när jag är 93 år och tänka att jag alltid va den tjejen som ALLTID var tyst, aldrig fick folk att skratta, va den tjuriga och tysta tjejen, ALDRIG!
jag vill kunna få folk och skratta, jag vill alltid vara glad, jag vill göra bort mig, jag vill vara hon FREAKET som alla undrar hur fan hon orkar.
Ni får tycka att jag är jobbig, jag bryr mig inte, det rör mig inte i nacken.
men jag är verkligen världens gladaste, hyperaktivaste, skämmigaste och konstigaste tjej som existerar.
Jag är "Hon" som alltid skrattar.
Jag är "Hon" som alltid gör bort sig
Jag är "Hon" som rapar första ggn man träffas.

Jag vill vara ihågkommen, jag vill inte vara den tjejen som igen kommer ihåg, jag vill inte att folk ska sitta och fundera ut vad jag heter,
jag vill att folk ska säga: A men det är ju evelina! :D

INTE
såhär: men ni vet hon som ööh, jag tror hon hade blondt hår, ganska långt va hennes hår.. ååh men vad hette hon nu igen.. MEN NI VET hon den där blonda tjejen som hade en färgglad halsduk och blåa jeans tights, hon satt i hörnet, ganska tyst, jag tror hon hette,... hon började på E tror jag, är inte helt säker..
EXAKT SÅDÄR vill jag INTE att folk ska säga, jag vill verkligen att folk ska komma ihåg mig som den spralliga glada tjejen.
Jag har en anledning för att jag är som jag är.

Jag har inte haft det jättelätt i mitt liv, har varit mobbad och utstött, jag HAR varit den tjejen som inte haft en vän, alltid varit uppkäftig, jobbig (på det dåliga sättet), snål och allmänt tråkig.
Jag har alltså varit den tjejen som va hatad, jag ångar det jätte mycke, så ni förstår inte.
Men det är mitt eget fel att det blev som det blev.
men nu idag,
Gooosh, nu är jag helt annan person, folk tror inte på att jag va "hon" innan, jag är verkligen en ny människa, så det är därför jag är som jag är idag,
värsta freaket, och jag älskar det, vill hellre att folk ska tycka att jag är för mkt än att folk ska hata mig.
Vissa som bara har sett mig och hört mig har både reagerat dåligt och bra, vissa har sagt att: fan vad rolig hon är, och andra har sagt, hon är bara för mycket.
Ni som tycker att jag är för mkt, ni får tycka det, ni får tycka som ni vill, liksom så enkelt är det :), men jag vill att Ni ska veta att jag är seriös också.
Jag är inte bara oseriös,

jag kan vara seriös , jag är inte alltid glad, elr jo, elr jag är oftast glad,
Jag är sällan tjurig, jag kan inte komma till t.ex skolan en dag och bara vara tjurig elr vara osocial, elr vara uppkäftig bara för att jag "har pms"
Isåfall säger jag:
jag mår inte så jättbra idag så ifall jag verkar tjurig så beror det på det. :)
men det är ju hur gör.

jag jag gillar inte, om man är glad och säger hej, så får man ett tykigt hej tillbaka, bara för att "den" har en dålig dag. det är inte så jävla svårt att fejka ett glatt hej, man kan annars säga att jag inte mår så bra., men man behöver inte hoppa på en sådär direkt och bara HEJ ^o) elr inte svara alls.


SJÄLVKLART får man vara ledsen och så, harregud självklart man får det,
Men tjurig är en helt annan sak.
ledsen - tjurig
2 helt olika saker.
men det finns vissa folk som har "dåliga dagar" hela tiden, och det kan vara nertryckande.


Jag ville bara att ni skulle veta detta, inte för att jag direkt vet vad jag menade med detta, men det har sin mening,
Och så vill jag säga jag har verkligen världens underbaraste vänner,
jag älskar er så jävla mkt, och jag skulle aldrig varit den jag är idag utan er. och jag skulle kunna offra allt i världen för er.

så... ja, nu har evelina sagt vad hon ville.

hörs sen, bye


Kommentarer
Postat av: SelmiCc

Det är bra Eve (y) Jag håller med dig helt och hållet. Skit i va andra tycker, var dig själv =D Det är det som är viktigast.

Och va fan, man har ju vänner där för att muntra upp dig och man är på dåligt humör eller hur? =P



Ne, men jag håller med dig i alla fall =D



Älskar dig Eve, och Glad Alla Hjärtans Dag på dig ^^ <3

2010-02-15 @ 15:17:09
Postat av: evelina :D

aaw, tack selma :D



du är världens bästa nallebjörn :')

älskar dig med selma och glad alla hjärtans dag på dig med <33

2010-02-15 @ 15:53:15
URL: http://evelinasellen.blogg.se/
Postat av: ´din johanna

hej älskling jätte fint skrivet finns för dig synd att vi inte är så mkt längre saknar det :/

och dig älskar dig världens mest spralligatse och härligaste tjej :D<333333333333333333333

2010-02-15 @ 16:21:13
URL: http://www.gogiplace.devote.se
Postat av: Bosse

Okej då vet vi.

2010-02-15 @ 16:37:57
Postat av: anonym

du söker uppmärksamhet, tjejen.

2010-02-15 @ 17:14:20
Postat av: jennifer

bra skrivet gumman!

man måste fan va sig själv, annars kommer

man ju inget vart! <3

as kuul o få träffa dig igår.

va ju as länge sen ;o

2010-02-15 @ 17:23:52
URL: http://jenkkan.blogg.se/
Postat av: evelina :D

ja det va jätttekul jennifer :') saknar dig jättemkt <33 :D

2010-02-15 @ 17:51:26
URL: http://evelinasellen.blogg.se/
Postat av: evelina :D

haha det gör jag med johanna :) looove u mooost <33333

2010-02-15 @ 17:52:06
URL: http://evelinasellen.blogg.se/
Postat av: evelina :D

du har lite problem att läsa elr anonym?

för isåfall, hade du fattat.

och vet du?

du och dina andra anonyma vänner kan dra åt helvete :)!



och juste glömde säga, sug min feta röv och skaffa ett liv, för det verkar du behöva.



PUSS PÅ DIG <3<3<3<<3<<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33333<3<3<3<3333<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<333<3<3<3<3<3<3333333<3<3<3<3<<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-15 @ 17:58:14
URL: http://evelinasellen.blogg.se/
Postat av: evelina :D

Aaw selma :')

svarade på det du skrev men såg att det inte publicerades :O!

jag älskar dig med min nallebjörn! <333

2010-02-15 @ 23:45:02
URL: http://evelinasellen.blogg.se/
Postat av: tilda :)

Håller med dig Evelina! Du har rätt till 110%!

puss<3

2010-02-16 @ 12:33:17
URL: http://tildamariaolofsson.blogg.se/
Postat av: quynhh. FOTOBLOGG

helt rätt tjejen!

jag är också en sån freak!

många har kallat mej massor & frågar hur jag orkar skratta & vara glad och sprallig så ofta!

men sån jag är jag!

och vi alla är olika och det är det jävligt tur!

vill bara säga att du är helt jävla underbar!

glöm inte bort chokladsaken som jag visade dej i skolan ;)

HAHHAHA!!

älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-16 @ 17:54:04
URL: http://quyynhd.blogg.se/
Postat av: anonym

anonymt är ett bra sätt att uttrycka sig tycker jag personligen, AMEN

2010-02-21 @ 21:55:09
Postat av: evelina :D

men det är du tyvärr ensam om plutten

2010-02-25 @ 21:39:01
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0