its you and me against the world

40 sanningar om dig själv!

1. jag älskar mina störda småbröder
2. jag är världens klumpigaste människa
3. min största önskan har gått i uppfyllelse. <3
4. jag är beroende av godis
5. jag är inte världens smartaste människa
6. jag sjunger ALLTID i duschen kvittar när och var.
7. jag önskar att en nära familjemedlem klarar sig.
8. jag har världens dåligaste och bästa humor
9. det finns inget mysigare än att mysa med sin pojkvän på vintern.
10. jag älskar att bada & sola
11. jag älskar disneyfilmer!
12. jag kan sitta skratta åt mina egna skämt i flera minuter
13. jag har världens bästa vänner!
14. jag älskar att vara onormal
15. jag har glasögon
16. jag är galen i pizza & onyttig mat
17. jag skriker alltid till skräckfilmer.
18. jag kan också sitta gråta till filmer, specielt disneyfilmer
19. min morfar är den snällaste som finns
20. min pappa gör precis ALLT för mig
21. jag har bara älskat 1 en kille i mitt liv
22. jag kan spela piano
23. jah har en rosa morgonrock med röda hjärtan på
24. jag slarvar alltig bort mina saker, specielt mobil och nycklar
25. en gång har jag tillochmed hittat min mobil i kylskåpet och det är 100 % SANT!
26. just nu snöar det ute
27. snöbollskrig, åka pulka och skidor är legendariskt
28. jag har väldigt lätt att läsa av personer, och jag kan se om ngn ljuger för mig.
29. jag va en ängel på temadagen
30. jag suger på att vara tyst och inte skratta, att vara tyst kommer aldrig att gå, skrattar 24/7
31. jag är väldigt lycklig just nu
32. jag är SKITRÄDD för skräckfilmer, men kollar alltid på de endå, och jag sitter alltid och pratar och säger till teven att typ " GÅ INTE DIT " "KOLLA BAK" "AKTA DIG" och så gör jag heeelatiden =)
33. jag älskar mitt stökiga rum
34. jag har ALLTID på mig raggsockar, vart jag än är.
35. mitt efternamn är hur ovanligt som helst
36. jag hatar folk som snackar skit bakom ryggen, tål inte sånna
37. jag har ett rosa basebollträ i min garderob som jag gjorde i 6:an
38. då jag va liten så ville jag bli glasblåsare
39. jag önskar att jag kunde få vara en avatar
40. och nu ska jag hoppa in i duschen okthxbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0