kan en fågel kasta pinnar? :O

en heeeelt vanlig konversation mellan en evelina & en malin :)


malin; ey pottan vill du veta vad son hände mig i somras? :o
evelina; aa vad :D
malin; jag va ute och så kom det en fågel och kastade en pinne i huvvet på mig :O!
evelina; *dör av skratt* HAHHAHAHAHA
malin; *dör också av skratt*
evelina; SERIÖST X'''''''''D?
malin; JAAA :O!
evelina; HAHHAHAHHAHAHA
malin; men det gjorde ont faktiskt :O

(Sen bytte vi samtals ämne)

sen MITT ur tomma alltet så säger

malin; men jag fattar inte.. vrf just jag x'(
evelina; va?
malin; jag fattar inte vrf fåglen kastade en pinne just i mitt huvve :(!

*ja, och sen så kan nu ju själva lista ut vad jag gjorde*

jag kan ge er ett tips, det börjar på HAHAH

:) 


Kommentarer
Postat av: malinnguyen

evelina vi är RANDOM HAHAHA'

2010-01-20 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0