let me put your number in my iphone babe

heej.. ööh..öh..ööööh..

hej fiskpinnar =)!

det va inte så jättejättesuperduper farligt att röntga sig (a)
.. elr jo okej,.. där ljög jag .. det va lite, elr ganska hemskt faktiskt :(
usch, me don't like, först hela maskinen :

rrrrrrr   *började lugnt*
rrrrrrrrrrrr
bbbbbrrrrrrrr
Bbbbbbbbrrrrrr
BBBRrrrrrrrrrr
OCH SEN BA

BBBBBBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BAM!,
där blev jag döv :)!

meen halllååå eleee ni läser ju eveliiiiinas blogg :D
jag är störtcoooool :)
så det är luugnt,  jag klarade ju det :D!
och skolan idag har varot ganska normal antar jag

matten: va rolig :D
SO:n  va helt ok faktiskt.
Engelskan :  jaa, den sög som vanligt =)
&
BAJSKUNSKAPEN   (hemkunskapen....) jaa, den sög som vanligt den med :*

men jaaja :)
nu ska jag KÄKA :)
hihi ha det bra lovers!

b y e b Y e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0