min hjärna är ute och cyklar

jag måste börja med att jag är heeeeelt ute och cyklar idag asså :o

jag och my skulle till kyrkan kl 4, jag hittar inte mina UGGS och få ta på mig mina converse (ISKALLT)
och sen då jag säga "tack för skjutsen" (mys mamma skjutsade oss)
så sa jag: !TACK FÖR MATEN!" (!?)
mys mamma började ju att asgarva.
*skämdes lite*

sen då jag hade kommit hem så kom my hit och vi skulle kolla på film och då skulle jag säga "ska vi poppa popcorn" egeentligen så brukar jag alltid säga ska vi "pocca poppon" jag vänder alltid på de bokstäverna i mitten (a)
but i nailed this one! (!!!!!)... okej men tillbaka till meningen jag skulle avsluta,
jag skulle säga "ska vi poppa popcon?" MEN ist sa jag "SKA VI BAKA POPCORN ?"

........... * lång tystnad*
 jag fattade precis ATT min hjärna strejkar =)
och detta är bara ett av mina 29731039746538 andra konstiga meningar jag sagt :o

,TREVLIGT MHMJA!

men jag återkommer senare.
btw, jag glömde säga att idag på gudstjänsten så hade de med trummor och bas... TILL en kyrkokör (!?)
strange, men nu ska jag vell typ, kolla på teve tror jag

kissthxbye


KOLLA VÄRLDENS SÖTASTE BILD!, JAG DÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0