OH HALLO HAPPY DAY! :D

.........jag tror jag somnade igår (a)
hiihihi, busigt.
jag kom precis ut ifrån duschen, kan vell ha varit där inne runt, en halv timme 45 min elr ngt.
jag veeeeet, det kanske är länge, men det va bara så skönt, ni vet när man står där inne och så kommer värsta låten upp i huvudet, ooch så börjar man sjunga och sen så kommer man på en ny låt och åsen en ny och så fortsätter det så :D
hahha... elr är det bara jag som har det så :o?
ja men idag så ska jag nog vara med alice och samson och lite sånt, men på kvällen kaaaaanske det blir andra planer, its a secret i will never tell.. *stange eye*
buuutt, nu ska jag sätta på HÖG musik och så dansa runt och fixa mig lite, med andra ord gör som jag brukar göra :)

laaaaaater babe'z :D

temadagen för 1 år sedan troooooor jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0