sick is b00ring ._.

seriöst,   a, aaaa, aaah *prosit*

nu är det inge kul att vara hemma längre.
visst kan det vara skönt att vara hemma nångång,
elr, nah inte enligt mig :) 
jag tycker det kan vara skönt att gå till skolan och få träffa alla och sånt, jag tycker faktiskt att skolan är rolig.

och nej jag är inte allvarligt utveckligsstörd elr retard på ngt sätt, (elr kanske lite retard...) men jag jag tycker faktsiskt det =)

men jajajajajja nog om det :D
jag vaknade runt 10 idag, och jag mår faktiskt bättre idag :D
så det blir kanske skola imån :D:D

sitter och lyssnar runt på youtube, och asså jag kan bara säga en sak som alla ska ha klart för sig

JAG ÄÄÄLSKAR GAVIN DEGRAW!

ni kan ta justin bieber, ni kan ta jonny depp, ni kan ta vem fan som helst
men INGEN tar MIN GAVIN OK?

och juste.. INGEN TAR MIN HEATH LEDGER.

tack för mig. AAAAA *PROOOSIT!* ._. 


ja jag vet, upp med hakan! jag vet att han är bäst.
hans röst.... seriöst jag smälter.
han är inte snygg, nej det är han inte, men hans röst är den vackraste som finns,
och det är sant alla hans låtar är magiska på alla omöjliga sett
VARJE låt som han gör ger en olika känslor,
och han är den enda som kan det.

vackert. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0