tar ett bad =D!


hej.

idag va skolan skiit rooolig :D
skrattade rumpan av mig :D:D:D::DD
men om man har en kompis som heter samson, ja då får man helt enkelt acceptera det :D
men jaja skolan va rolig iaf :D

och påväg hem från skolan, ja då va jag jättesocial och sa hej till alla :D
och vinkade till människorna som satt i bilarna :')
hihi busigt (a)

MEN sen då jag nääääästan va hemma SÅ SÅG JAG REZART :D:D::D:D:DD!
...............trodde jag ._.
jag sprang fram lite och skrek: HEEEEEEEEEJ REZAAAAAAAAART!!!!!!!!!!
(och jag verkligen SKREK!)
och så säger han inte hej... men då han sen kommerytterst lite närmare.. ja då va det visst inte rezart  XD

jag dog.

och det gjorde maria med, vet inte i huuuuur många minuter hon skrattade :o
.. det kändes som ÅR IAF :O

men jaajaaaaaa det va lite busigt :D
och liiiite pinsamt :D

men nu ska jag BADA BADA BADA BADA BADA :D

och kolla på FILM FILM FILM som HETER WILD CHILD :D

Och så ska jag tända LJUS LJUS LJUS

och ha det SUPER DUPER TRUPER MYSIGT :D:D:D::DD

b y e b Y e s u c K e r s .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0