01.01

hey apple! :D
hey banana! :D

watcha doin? :D
just hanging with my budd...
true ....true.... :D


hej alla barn!

är sjukt trött och har precis kollat på film :), fick värsta idéen innan idag också.... och kom på att jag ville ja gifflar och smälta marabou choklad och doppa gifflarna i chokladen :D oooooch smart som jag är så tar jag i hela chokladen, föruom 8 rutor kanske, och så sätter jag chokladen i mikron :), jag flyger senare till samson som befinner sig i teverummet och kollar på how i met your motheeeeeer och sjäälvklar så fastnar jag ju där... och sen så kom jag på.. att faAaaaAAaaaAAaaAAaan!, jag har ju förf*an glömt bort chokladen! , springer ut i köket som ett ufo i köket och öppnar mikron.... och ett stort jävla åskmoln tittar fram ur mikron.... jag trodde seriöst att någon hade släkt en bran där inne :o... och jaa... hela chokladen var förstörd :(! och inte bara det :( hela huset luktade bränd choklad :((((! (vilket det gör förtfarande ) men som tur så hade jag 8 bajsrutor kvar som jag kunde smälta... och det va faktiskt gott :D... fast det hade ju varit 'nnu godare om jag inte bränt upp hela kakan liksom -__-

JAJA. nu är jag trött så jag ska sätta på en till film och sedan sova :). ska ju inte till gvd med mamma imån och v'äja ut en ipod :D *HAPPYFACE* så sov så gott!

kyss


jag och min lilla cooling :D


Kommentarer
Postat av: quynh foto & vardag!

frågestund på bloggen, fråga vad som helst :D KRAM!

2010-07-05 @ 18:35:35
URL: http://quynhspicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0