BAM!

hejsan alla nattuuglor (a), tänkte lämna av min dag här i bloggen nu innan jag total däckar tänkte jag :)

vi har åkt gokart idag :D! och så har vi fikat, och jag har badat i ett STORT bubbelbad :D, vi åkte in runt 3 till gokarten, åkte några lopp. och jag, jag missade tilde på ngt konstigt vänster så jag TVÄRSTANNAR, och svänger av och totalt störtar in i däcken, och får massa däck på mig och ett i huvudet DET NI :D, och jag va så jävla inställd på att jag skulle vinna så det första jag gör när jag har fått ett däck i huvudet är att hoppa ur, dra ut bilfan OCH FORTSÄTTA KÖRA SÅKLART :D::DD och sen då vi kört klart, då kolalde jag hur dte gick med mig, jag fick en fet fläskläpp HAHHAHAHAH LYCKAT :D!

sen så åkte vi till en mysigt fik vid sjön där vi käkade gott och njöt av det fina vädret :), sen så kom vi hem och jag total attackerade BUBBELBADET :D och låg där en låååång stund och kollade på teve och lekte med skummet :D HIHI, men jag hade för varmt vatten så när jag gick upp så reste jag mig för snabbt och huvudet hann inte med, sen så gick jag försiktigt upp och svimmade nästan, blev helt nockad haha, så detta har varit en bra dag :) OCH JUSTE :), vi tryckte ihop oss i soffan och kollade på ondskan tillsammans och det va jättemysigt (a), hepp men nu däckar jag :)

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0