get out of my head

goooooooodmorron :)

märkte att jag aldrig uppdaterade igår :o, iaf jag och jossan käkade pizza och köpte glass och godis och kollade på film :D, sen så kom det lite annat folk, sen drog dom och sen så somnade jag i mamma och johans säng :D
och nu så sitter jag och william och käkar amerikanska pannkakor och lyssnar på manboy hahah, william älskar den låten xD
men iaf, jag ska packa klart och ska hoppa in i duschen, och sedan drar vi ner till stugan :), men... det betyder ingen uppdatering :/.. för vi har inget internett där nere.. men om jag får tag i ngn data, så lovar jag att uppdatera :D. annars, får ni ha det jäävligt bra mina kära läsare :)

hugs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0