i didn't see that coming :o

Hejsan mellan öronen :)

nuuuu är vi hemma :D, hjälp vad varnt det är, och det är så jävla skönt så jag klagar inte :)! iaf. idag drog vi in till söder och kollade runt lite, hittade lite underkläder men inte så mkt mer :) vi gick till en park och satt och pratade om allt mellan himmel och jord :). sjukt härligt faktiskt :). sen blev det och möta upp staffan och mellie. dom hade varit och träffat super söta silver sara & stål henrik. mellie va helt stolt över att hon träffat dom och har snackat om det hela dagen ^^ gullunge :)! men iaf. vi skulle möta upp melli och staffan vid "sushi gubben" och snacka om att han gör väääääääääääääääääääääääääärldens goaste sushi. och jag skojjar inte. den va hur jävla go som helst. och jag är fortfarnde mätt :D. hur som helst, jag sak ta och äta lite körsbär nu så vi hörs sen.

kyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0