isn't it obvious that i love you?..

godmorron... hehe har sovit i bilen nästan hela vägen, just nu är jag i jkp, så 1 timme kvar då :).

hjälp :o asså jag drömde värsta mardrömmen :( jag drömde att jag va vaken i bilen fast jag kunde inte öppna mina ögon och så låg min nacka helt konstigt, och så kunde jag inte röra den.. sp jag kunde inte röra något  :( fan vad rädd jag blev :(, men iiiiiaaalllaafaaallll.. nu glömmer vi det :) ASSÅ JAG ÄR SNART HEMMA FATTAR NI??!?!??! JAG SKA FÅ TRÄFFA MINA ÄLSKLINGAR NU SNART!!!!  fan vad jag har saknat er ! och så  saknar jag min köttbulle som är i mackedonien också :( OKEJ men om jag fortsätter skriva nu så slutar jag aldrig, vi ses hemma.
och juste, jag stannar hemma inatt, så det ska bli skönt :)

hugs

Kommentarer
Postat av: martina, G :)

saknar dig med bajsapa :( <3<3<3

2010-07-23 @ 16:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0