this is not a game, people gets hurt

halli hallå :)

damnit vad fint väder det varit idag! har varit och badat och solat hela dagen med jossan och ebba :D, har blivit lite brun faktiskt (a) och lilla martina har åkt till mackedonien nu.. we miss you already ;( och nu innan så va jag en snabbis i gvd och käkade pizza med anki och farfar :) så jag känner mig supersmal om ni undrar :) så senare blire nog att kolla på film med josse och så nanar hon nog över här :), buttt..... tomorrow.... så drar jag til stockholm! åååh jag bara så längtar sönder! ska träffa pappa melli och kate och dom andra pluttarna! men nu så ska jag .... öh.... jag vet inte men jag hittar på ngt.

ps. jag fick hicka idag för första ggn på 25654356983554590812056 år  :D och den höll på i över en halvtimma -.-

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0