tired

hej sötnosar,

 jag är tillbaka i stockholm och jag har inte uppdaterat idag som ni kanske märker, men jag har haft fullt upp. jag och pappa åkte kl 5 på morronen, och jag gick och la mig halv 3 på natten.. så jag har sovit i 3 h detta dygn .. (a) och så åkte hem och lämnade av packningen, och sedan iväg till faster kate, senare blev det in till stan och kolla runt lite, jag va inne på american apparell, men bara för att jag har pengar med mig (för en gångs skull), så hittar jag inte ett enda skit :) SJÄLVKLART! fast vi köpte massa hallon, blåbär och vinbär som vi käkade upp på 2 sekunder när vi kommit hem :) fast hemvägen var hiiiiiiiimla lång så jag tror jag dog, värmen stekte på hela kroppen och jag, mellie och kate skrattade HEEEELA VÄGEN HEM, och det är seriöst 30-40 minuter, och det va så fult för att vi skrattade åt ingenting och blev tvungna att stanna och sätta och ner för att inte kissa på oss när vi skrattade så mkt :D och sen så kom pappa och hämtade mig och så lagade vi amerikanska pannkakor & kollade på film och käkade godis :)

men nu så är jag så trött så jag... jag lägger mig....zzZZzzZZzzZzzz .... nu ZzzzZzzz

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0