20.32 supersniglentrettiotrekommafyra

tjenis!

kom precis hem nu. blev tvungen att dra mig ifrån datan och handla lite mat tills imån, JA FÖR VI SKA JU TILL ROLIGA SEGERSTA !!! HEJJAHEJJAHEJJA!.. jaja okej. men vi var och handlade lite bajs tills imån.

och där går jag, inne på ica, rör mig mot "glassavdelningen" och jag ser... *helig musik spelas i mina öron* jag ser......... ATT DET HAR KOMMIT IN HÄAGEN DAZS!!!!  FLERA NYA OKILA SORTER!

*jag typ dog i 5 minuter*

och så KÖPER JAG EN LITEN ÄLSKLING :')

så här sitter jag nu igen i min säng under täcket, med min lillaälsklingsglassburk och en sked i högsta hugg, och till detta GOSSIP GIRL!

...... och jag säger nattinatti nu, Just in case om jag somnar liksom (a)

xoxo evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0