as we go on, we remember

gokväll. har precis tvättat bort allt smink och ligger nerkurrad under mitt mysiga varma täcket ^^, och innan när jag inte uppdaterade så va det därför att åkte jag till gislaved och träffade martina och mirko :) vi kollade på fotboll och top model haha :) OCH JUSTE (i) när jag hoppade på bussen så fick jag åka gratis (h) hehe, men iaf. när jag kommit hem så kom lilla my hit, vi poppade popcorn och vi kollade på film I love you beth cooper HAHAH den va faktiskt skitbra! jag rekomenderar den verkligen :D och imån så ska vi ta kort med konfan -.- goosh, i'm gonna die. ser ut som ett uppstoppat fisköga som har 3 tår o.O) hepp men nu somnar jag. sov så gott & nattinatti allesammans.

kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0