brooownie!

HI THERE PEOPLE!

just nu har jag kommit hem från en underbar dag :), idag så åt jag lunch med mamma på "himla gott"  det va jättegott :) pastasalladmed kyckling ^^, och sen så bar det iväg mot gläntan där jag och martina och denise, ebba, elin samson, endi, rezart, atko, vendim, john, böhme och massa andra badade och sånt :) SKITKUL! (Y) och sen nu på kvällen så åkte hela familjen och ebba gunnarsson och tog ett kvällsdopp! det ni ;), fast det va så synd om ebba för efter 5 minuter så insåg hon att hon har hoppat i med mobilen i fickan :/... stackars lilla gumman! men det löser sig sa gubben som sket i badkaret!

och efter denna långa dagen så har jag blivit ganska brun faktiskt :D lägger nog in en bild imån :D, och btw, IMÅN ÄR DET MIDSOMMAR :D:D:D::D:D::D:D SHIT VAD KUL D:D::D::D:D hhehehe, men vi få se hur det blir imån, vet inte riktigt hur jag ska göra, men det ser vi la imån :) men nu ska jag ta och hoppa i badet som jag spolat upp, och så ska jag kolla på film :D,

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0